Tuesday 15 October 2013

Aidil Adha 2013

Aku tak balik kampung. Aim aku nak mengelak diri dr mkn berlebihan. Aku sgt takut nak mkn raya foods yg tggi carb tu. Dlm pada jaga2 tu aku makan jugak 2 ketul nasi impit dan 2 ketul ketupat palas segera, kuah kacang dan kek chocolate. Huhu...

Klu blk kampung dah tentu makanan aku lebih dr itu. Mak masak mcm2. Makanan mesti bnyk. Dan aku mesti tak dapat nk tahan hati tgk je. Rugi klu xmkn kan... Sbb tu la aku berkorban. Tak balik kampung raya ni. Raya haji je pon... Takpe la. Aku enjoy raya cara aku. Tgk doraemon, makan kek cekelat ngan krim cis, tidoq.. Heheh...

Em... Masa aku tgh tulis entry ni, jiran depan umah yg tak abis lg beraya tu telah melanggar pagar umah sendiri atau maybe sedara mara dia yg dtg tu langgar pagar umah dia? Entah lah.. Apa yg aku tau, aku dgr bunyi kuat dan tgk kat tingkap family diorang ramai2 tgh duk kerumun kete n pagar tu..
Takpe la tu... Nmpk mcm tak serius. Ok kot... Aku nak titon! Daaaa...

No comments:

Post a Comment