Wednesday 11 September 2013

Another happy day...

Alhamdulillah aku masih bernafas pagi ni. Sejak dua menjak ni aku selalu tido lambat. Hampir setiap mlm. Pastu pagi nk bgn punyalah susah. Mata tutup je masuk toilet. Semalam aku buat red velvet cupcake utk customer. Tp dgn cinnamon buttercream. Aku rasa sikit je sbb takut nk mkn. Kebetulan 1/2 portion dpt 13 biji.  Sebiji utk crumb tabur atas cupcake tu. overall katenye sodap. Tp bg aku cream cheese lg mabeles.

Harini dah 10 ari. Aku dah xbreakfast boiled egg. Cuma minum jus beet root + apple, air panas kosong dan anlene sekotak. Nak tggu lecithin dan alfalfa aku sampai. Hopefully buleh la bakar lemak cepat sikit. Aku masak semua ngam je. Xnk lebih. Yg penting healthy.

Wiken ni mak aku nk dtg KL. Aku xdapat nk join sbb bz skt. Aku pon xnk join sbb diorang nk mkn busat! Uwaaaa... Nnt punah diet aku. Xpe la mak. Sok ujung bulan I blk kampung In Sha Allah. Adik aku yg dikajang dah plan nk bawak mak aku mkn satay. Satay boleh mkn tp nnt aku pi mkn ngan kuah n nasi impit. Tak boleh.. Tak boleh.. Big NO!

Aku dh start balik homemade aku. Itu duit poket. Mesti buat. Angan2 nk bukak cafe cupcake n ciskek aas nama sweetbites. Nk buat packaging cantik2. Ade reben2 tp xnk serabut. Ish... Semoga dipermudahkan. Aminnnnn....

Okeh, time tu start my real day... Tatatititutu..

No comments:

Post a Comment