Sunday 23 December 2012

Im awake!

Dah lama sgt aku tak berblog. Entah kenapa aku agak malas nk menulis. Lappy aku pengsan sebentar sbb aku gatal tgn tukar-tukar registrynya. Nak kena hantar ke dokter. Ni pun tulis guna iPad. Susah sikit la. Tapi Alhamdulillah ada jgk benda ni utk bertenet.

Selama aku tak menulis, banyak perkara yg berlaku. Banyak resepi yg aku cuba dan banyak benda yg aku cakap. Sekarang ni aku tengah baca buku yg tajuknya pelik bg aku klu org dgr. 'How to raise your toddler' . Haa.. Kan pelik tu.. Aku dapat buku tu dr Eason dgn harga €4.99. Murah kan? Aku nk tahu tentang dunia anak-anak ni. Banyak ilmu yg aku dpt setakat ni. Belum khatam lg. Dolu2 takde masalah mcm ni. Anak-anak jagaan aku Alhamdulillah, tidurnya, makan minumnya, kelakuannya tak membebankan aku. Sekarang berbeza. Aku perlu ilmu yg lebih utk menangani masalah2 yg ada. Semoga aku dapat buat yg terbaik berpandukan pengalaman dan buku2 juga nasihat dr org yg lebih arif tentang dunia toddler ni.

Masa aku tulis ni, aku duk dlm duvet. Sejuk cuaca sekarang. Tp siang td matahari cerah sgt wlupon berangin. Semoga semua berjalan dgn baik. Aku rindu suasana ditengah2 family dan kawan rapat. Sabo... ;)


No comments:

Post a Comment