Tuesday 25 September 2012

Hujan lagi...


Salam dari dalam duvet. Hehe.. sejuk tak hengat 2 hari ni. Hujan tak berhenti. Rasa macam winter pon ada. Tak tau nak masak apa utk breakfast. At last, rebus telur buat egg sandwich je. Lagipon nak kena abiskan stok roti, nanti expired membazir. Cik Mont still mcm semalam. Asal aku ckp nak pg bawah, dia cepat2 bgn dr riba aku dan berlari ke pagar tangga. Alahai.. terpaksa aku bukak CBeebies utk lekakan dia kjp sementara aku kemaskan dapur. Jam 9.35 dia tertidur atas riba aku. Kesian... Baru la aku dapat buat apa-apa yg patut dan tak patut. 
Sandwich ni senang je. Macam biasa aku melayukan dia. heheh..

Bahan
6 keping roti putih (Bakar dlm toaster)
3 biji telur rebus (Tenyeh kasi penyek)
Mayonis (Ikut suka nk banyak mana)
2 biji cili padi (Gunting halus2)
1 biji Tomato (Hiris nipis)

Cara
Ala buat cam egg sandwich biasa. Takkan tak tau kot.. :P


No comments:

Post a Comment